Panasonic 4K Ultra HD TV TX-55FZW804 review

Gebruiker reviews Panasonic 4K Ultra HD TV TX-55FZW804

De fraai ontworpen FZW804 combineert een in Hollywood getuned 4K Pro HDR-platform met een Master HDR OLED-scherm en HCX-processor. Hierdoor ervaar je je favoriete films en series exact zoals de maker het heeft bedoeld.
  Filmmakers hebben een duidelijke visie over hoe zij een beeld willen laten overkomen
Omdat Panasonic dit erkent, wordt er geïnvesteerd in het opbouwen van relaties met filmmakers in Hollywood om een TV te maken die dichter bij het recreëren van de originele creatieve visie komt dan ooit. Creatieve Hollywood bedrijven zoals Deluxe en Technicolor hebben beiden bijdrage geleverd aan de functies en beeldverwerkingsystemen van de nieuwste Panasonic TV's. Ook hebben gerenommeerde Hollywood professionals bijgedragen om de beeldkwaliteit nog verfijnder af te stellen. Inmiddels worden Panasonic TV's zelfs gebruikt om als referentie-monitor te fungeren in masteringsstudio's voor film- en TV-producties. Voor filmfans is het nu dus mogelijk om een film te bekijken op dezelfde TV waarop hij werd gecreëerd.
  Master HDR OLED. Perfect diep zwart en levensechte kleurexpressie
De OLED-tv is een zelf-verlichtend systeem dat 8 miljoen pixels individueel aanstuurt. Het controleert de intensiteit van de verlichting op basis van de hoeveelheid elektrische stroom ter plekke. Als er helemaal geen stroom is, wordt er ook geen licht uitgestuurd, waardoor fantastisch donker en vol zwart kan worden gerealiseerd en zo ook de ultieme contrastverhouding.
  Multi HDR-ondersteuning met Dynamic Scene Optimiser
Panasonic-tv’s ondersteunen meerdere HDR-formaten, zoals HDR10 en Hybrid Log Gamma. OLED-tv’s ondersteunen ook HDR10+ (gepland voor certificering). Om de HDR-ervaring te vergroten biedt Panasonic bovendien enkele originele functies, zoals bijvoorbeeld Dynamic Scene Optimiser dat HDR-beelden naar gelang hun inhoud optimaliseert, en Auto Brightness Enhancer dat video aanpast aan de hand van de lichtomstandigheden in de kijkomgeving.
  Geniet van waar jij het liefst naar kijkt met een optimale weergavestand
Panasonic TV's hebben een optimale stand voor het kijken van films. Bij de sportmodus worden levendige kleuren gecombineerd met surroundeffect zodat het lijkt alsof je voetbalwedstrijden en andere sportevenementen echt bijwoont. En de snelle beeldreactietijd in de game-modus zorgt voor een meer directe spelervaring en meer spelplezier.

Laatst bekende prijs: € 1599.00

Bekijk alle Panasonic 4K Ultra HD TV TX-55FZW804 reviews