Panasonic 4K Ultra HD TV TX-75EXW784 review

Gebruiker reviews Panasonic 4K Ultra HD TV TX-75EXW784

Premium beeldkwaliteit met elegant flexibel design De elegant ontworpen EXW784 is gemaakt om in ieder interieur te passen. Bovendien zorgt de ingebouwde 4K PRO HDR-technologie ervoor dat beelden exact worden weergegeven zoals de filmmaker het voor ogen heeft. 4K PRO HDR Ultieme next-generation beeldkwaliteit, zoals de filmmaker het voor ogen heeft De 4K PRO HDR TVs zijn compleet opnieuw ontworpen en afgestemd in Hollywood om een beeldkwaliteit te leveren die nauw overeenkomt met de visie van de filmmaker. De 4K PRO HDR OLED TV's zijn voorzien van de geavanceerde Studio Colour HCX2* processor met professionele kleurbeheertechnologie en een next-generation OLED-scherm, waarmee ze elke nuance en detail van de oorspronkelijke film kunnen weergeven. Studio Colour HCX2 Onze beste 4K-processor afgestemd door een Hollywood-kleurenspecialist De nieuwe Studio Colour HCX2 4K-processor vormt het toppunt van beeldverwerking van Panasonic. Het systeem is ontwikkeld vanuit kennis over kleuren, zwartniveaus en helderheid van onze hoogwaardige plasma TV's en professionele audiovisuele apparatuur. Door de afstemming van een Hollywood kleurenspecialist zijn we in staat om een beeldkwaliteit te leveren die overeenkomt met de visie van de filmmaker. De ultieme bioscoopervaring Professionele bioscoopschermen bieden de ultieme filmervaring Onze nieuwe professionele bioscoopschermen zorgen voor een echte bioscoopervaring. Door het combineren van een breed kleurenpalet met local dimming voor inktzwarte kleuren en subtiele gradaties en een haarscherpe helderheid zorgt dit scherm voor beelden precies zoals de filmmaker voor ogen heeft. Multi HDR-ondersteuning Ondersteuning van meerdere HDR-formaten Panasonic TV's ondersteunen nu meerdere HDR formaten; zoals HDR10, Dolby Vision en Hybrid Log Gamma. HDR10 is de standaard voor Ultra-HD Blu-ray films, series en streaming diensten zoals Netflix en YouTube. Hybrid Log Gamma is de standaard voor reguliere TV uitzendingen speciaal ontwikkeld door de BBC en het Japanse NHK. Art & Interior Ontworpen om in ieder interieur te passen De nieuwe TV lijn is speciaal ontworpen om in ieder interieur thuis te zijn. De nieuwe modellen integreren perfect in ieder interieur doordat er speciale aandacht is gegeven aan het design en de flexibiliteit.

Laatst bekende prijs: € 2999.00

Bekijk alle Panasonic 4K Ultra HD TV TX-75EXW784 reviews