Philips 4K Ultra HD TV 49PUS8503 review

Philips 4K Ultra HD TV 49PUS8503 review

Gebruiker reviews Philips 4K Ultra HD TV 49PUS8503

Philips 49PUS8503 Smart TV
Hoogwaardige technologie ontmoet hoogwaardig design. De Philips 49PUS8503 brengt NanoLED-technologie samen met een minimalistisch design met driezijdig Ambilight, Android TV en voorsoundbar voor een complete entertainmentervaring met geweldig geluid.
Philips P5-engine. Altijd perfect, ongeacht de bron.
De Philips P5 Perfect Picture Engine zorgt voor een beeld dat net zo fantastisch is als wat je graag kijkt. Of je nu via streaming sport kijkt op YouTube, een Ultra HD-serie kijkt op Netflix, of games in hoge resolutie speelt. De engine corrigeert onvolkomenheden in de bron en verbetert de scherpte, de kleur, het contrast en bewegingen. Details hebben duidelijk meer diepte, kleuren zijn levendig, en huidskleuren zien er natuurlijker uit. Het contrast is zo helder dat je bijna de hitte van explosies kunt voelen. En bewegingen zijn zo vloeiend dat je de bal nooit uit het oog verliest, ongeacht hoe snel er wordt gespeeld.
Ambilight. De emotie spat van het scherm af.
Dacht je dat je niet nog meer kon genieten van jouw favoriete entertainment? Met Philips Ambilight krijgen films extra diepte. Games voelen meeslepender. De muziek die je streamt via je TV krijgt zijn eigen lichtshow. En het scherm voelt groter dan het is. De intelligente LED's aan de randen van de TV schijnen de kleuren op het scherm in realtime naar de muren en de rest van de kamer. Of je nu naar snelle actie kijkt of je meest recente playlist beluistert, je krijgt perfect afgestemde sfeerverlichting. En dus een extra reden om van je TV te houden.
Levensechte kleuren. Waar je ook zit.
Van filmavonden met het gezin tot de grote wedstrijd of gamen met vrienden: IPS Nano Color-technologie zorgt voor levendige, levensechte kleuren en een brede kijkhoek. Gelijkmatige deeltjes van nanometerformaat absorberen overtollig licht dat het scherm creëert, zodat je kunt genieten van rijke kleuren vanaf bijna elke kijkpositie. Rood blijft rood, groen gras ziet er groen uit en blauw is altijd blauw. Zelfs als je tot onder een hoek van 60 graden van de TV zit.
HDR Premium. Betere kleuren, diepte en dimensie
High Dynamic Range Premium is een nieuwe videostandaard. Home entertainment wordt opnieuw gedefinieerd door de vooruitgang op het gebied van contrast en kleur. Streel je zintuigen met rijke, levendige scènes, zoals de regisseur het bedoelde. Het eindresultaat? Heldere beelden, beter contrast en nog rijkere kleuren, waardoor je meer details ziet dan ooit.
Google Play Store en de Philips App Gallery. Nog meer voordelen.
Breid het gewone aanbod TV-programma's uit met Google Play Store en Philips App Gallery. Geniet eindeloos van films, TV, muziek, apps en games online. Nog meer voordelen.
Philips Triple Ring-technologie. Meer ruimte voor geluid
De verbeterde Triple Ring-technologie van Philips biedt betere beweging van de luidsprekers in onze subwoofers. En meer beweging betekent meer power! Zo geniet je van een sterk, rijk basgeluid, zelfs in een slanke Philips-TV.

Laatst bekende prijs: € 1199.00

Bekijk alle Philips 4K Ultra HD TV 49PUS8503 reviews