Philips 4K Ultra HD TV 55OLED803 review

Philips 4K Ultra HD TV 55OLED803 review

Gebruiker reviews Philips 4K Ultra HD TV 55OLED803

Verrijk uw kijkervaring met de Philips 803 OLED-TV. Ervaar scherper 4K UHD-beeld en een bredere kijkhoek. Ga volledig op in uw film- of gameavondjes met Ambilight. Deze Smart TV valt alleen op als u dat wilt. – 139 cm (55″) Ambilight TV – 4100 Picture Performance Index – HDR Perfect WCG 99% – P5 Perfect Picture Engine
Philips P5-engine. Altijd perfect, ongeacht de bron
De Philips P5 Perfect Picture Engine zorgt voor een beeld dat net zo fantastisch is als wat u graag kijkt. Details hebben meer diepte. Kleuren zijn levendig en huidtinten zien er natuurlijk uit. Contrast is zo helder dat u elk detail haast kun voelen. En bewegingen zijn zo vloeiend dat u de bal nooit uit het oog verliest, ongeacht hoe snel er wordt gespeeld. Ambilight. De emotie spat van het scherm af.
Ambilight. De emotie spat van het scherm af
Met Philips Ambilight krijgen films en games extra diepte. Uw muziek krijgt een eigen lichtshow. En het scherm voelt groter dan het is. De intelligente LED's aan de randen van de TV schijnen de kleuren op het scherm in realtime naar de muren en de rest van de kamer. U krijgt perfect afgestemde sfeerverlichting en dus een extra reden om van uw TV te houden.
OLED-TV. Zo ziet levensecht eruit
Zo ziet levensecht eruit. Met een Philips OLED-TV voelt elke scène indrukwekkend echt. Afzonderlijke pixels kunnen worden gedimd of uitgeschakeld voor diepere donkere tinten, levendige kleuren en een verbazingwekkend contrast. Zelfs details in schaduwen en felle delen van het scherm worden nauwkeurig gereproduceerd. U krijgt ook een grotere kijkhoek, en – dankzij de Philips-videoverwerkingsengine – prachtig vloeiende beweging.
HDR Perfect. Kleuren, diepte en afmetingen zoals als in de bioscoop
Kleuren, diepte en afmetingen zoals als in de bioscoop High Dynamic Range Perfect zorgt voor een zintuiglijke ervaring die recht doet aan de originele rijkheid en levendigheid van uw content. Geniet van helderder lichtaccenten, ultiem contrast en levendige kleuren, precies zoals de regisseur ze bedoelde.
Google Assistant ingebouwd. Content en meer binnen handbereik
Bedien uw Philips Android TV met uw stem. Wilt u gamen, Netflix kijken of content en apps zoeken in de Google Play Store? Vraag het uw televisie. U kunt ook alle met Google Assistant compatibele Smart Home-apparaten met uw stem bedienen, om op een filmavondje bijvoorbeeld de lampen te dimmen en de thermostaat in te stellen, zonder van de bank te komen.
Google Play Store en de Philips App Gallery. Nog meer voordelen
Breid het gewone aanbod TV-programma's uit met Google Play Store en Philips App Gallery. Geniet eindeloos van films, TV, muziek, apps en games online. Nog meer voordelen.

Laatst bekende prijs: € 1999.00