Philips 4K Ultra HD TV 55POS901F review

Philips 4K Ultra HD TV 55POS901F review

Gebruiker reviews Philips 4K Ultra HD TV 55POS901F

Philips 55 inch 4K Ultra HD TV 55POS901F: een ongekende kwaliteit
De Philips 55 inch 4K Ultra HD TV 55POS901F is een absoluut pareltje dat voorzien is van de laatste nieuwe technologieën op gebied van beeld en geluid. Combineer daar nog een Android integratie mee en de mogelijkheden zijn onbeperkt.
De zuiverste kleuren met de 55POS901F
Een groot deel van je kijkervaring situeert zich op het niveau van kleuren en contrasten. De Philips OLED is voorzien van de nieuwste technologie die ervoor zorgt dat elke pixel apart oplicht in de juiste kleur. Hierdoor is het contrast veel groter, want pixels die niet oplichten zijn echt gitzwart. En de pixels die wel oplichten hebben een groot scala aan schakeringen waardoor er veel meer diepte ontstaat in het beeld. De 4K Ultra HD staat garant voor haarscherpe beelden, vloeiende bewegingen en natuurlijke kleuren. Of je nu een film kijkt, een serie of een wedstrijd, je hebt het gevoel midden in de actie te staan. Ook games komen echt tot leven met de uiterst modern scherm.
55POS901F: hoogwaardig geluid dankzij de soundbar
Bij het perfecte beeld hoort natuurlijk geluid van een gelijkwaardige kwaliteit. De Philips OLED is voorzien van een geïntegreerde soundbar van topkwaliteit. Het geluid lijkt vanuit alle richtingen te komen waardoor je een heuse cinemabeleving ervaart. Of het nu gaat om een explosie of een fluistering, niets ontgaat je nog.
Oneindig plezier dankzij de Android integratie
Tegenwoordig is een tv veel meer dan enkel een manier op programma's te bekijken. Heel wat apps brengen de cinema naar je thuis en zorgen ervoor dat je films en series kunt zien wanneer je maar wilt. Maar ook muziek, games en tal van andere visuele toepassingen maken deel uit van het aanbod. De Android integratie die bij de 55POS901F hoort, geeft je alles binnen handbereik. In combinatie met het superieure beeld en dito geluid heb je niets anders meer nodig op vlak van entertainment dan deze tv. Een rustig deuntje op de achtergrond of een gezellige filmavond? De Philips OLED zal je zeker niet teleurstellen!

Laatst bekende prijs: € 2249.00

Bekijk alle Philips 4K Ultra HD TV 55POS901F reviews