Philips 4K Ultra HD TV 55PUS6412/12 review

Gebruiker reviews Philips 4K Ultra HD TV 55PUS6412/12

De Philips 4K Ultra HD TV 55PUS6412/12: de ultieme kijkervaring in je eigen huis
Met deze Philips 55PUS6412/12 televisie geniet je van haarscherpe beelden en een uitstekende geluidskwaliteit. De Ambilight-technologie creëert daarnaast extra sfeer. Je favoriete films en tv-series kijk je eenvoudig met Android TV.
Levendige beelden die zorgen voor de ultieme kijkervaring
De Philips 55PUS6412/12 levert levendige beelden met diepe en mooie kleuren. Hierdoor geniet je optimaal van een prettige kijkervaring. Deze televisie maakt gebruik van ultra HD-TV. Dit betekent dat deze televisie vier keer zoveel resolutie heeft als een Full HD-televisie. Alle details worden zichtbaar door de 8 miljoen pixels en de Ultra Resolution Upscaling-technologie. Verder zorgt deze televisie voor vloeiende beelden met de Philips Pixel Plus Ultra HD-engine. Contrasten en kleuren worden optimaal weergegeven met de High Dynamic Range Plus. Zo zijn de beelden altijd levendig en helder. Je haalt de sfeer van een tv-programma of film eenvoudig in huis. De speciale Philips Ambilight-technologie straalt gloed uit aan de zijkanten van de televisie. Hierdoor lijkt het scherm niet alleen breder, maar de kleurrijke gloed zorgt ook voor extra spanning en sfeer. Natuurlijk mag ook het geluid niet vergeten worden. De Philips-geluidstechnologie zorgt ervoor dat je elk detail hoort, van een windvlaag tot piepende autobanden.
Haal entertainment in huis met Android TV
Deze televisie maakt gebruik van Android TV. Hierdoor heb je toegang tot de Google Play Store. Hier vind je films en tv-programma’s, maar ook apps en spelletjes. Zo haal je de ultieme entertainment in huis. Je kunt het geheugen uitbreiden tot 16 GB. Zo is er genoeg ruimte voor jouw favoriete content. De speciale Philips app-gallery biedt daarnaast nog meer aanbod van films en tv-programma’s. Verder is deze televisie een echte blikvanger. Het design is futuristisch, waardoor het voor een luxe, moderne sfeer zorgt. Door de levensechte beelden, de goede geluidskwaliteit en extra sfeer met de Ambilight-technologie beleef je met deze futuristische Philips 4K Ultra HD TV de ultieme kijkervaring in je eigen huis. Hoge contrasten, levendige kleuren en vloeiende beelden zorgen ervoor dat jouw favoriete film of tv-serie tot leven komt. Met de handige Android TV-functies kun je op je televisie ook gebruik maken van apps en spelletjes.

Laatst bekende prijs: € 788.00

Bekijk alle Philips 4K Ultra HD TV 55PUS6412/12 reviews