Philips 4K Ultra HD TV 65PUS8503 review

Philips 4K Ultra HD TV 65PUS8503 review

Gebruiker reviews Philips 4K Ultra HD TV 65PUS8503

Geniet nog meer van uw favoriete content met de Philips 8500 NanoLED TV. Dankzij de grote kijkhoek en naar voren gerichte SoundBar biedt deze smart TV heldere, levensechte kleuren, scherp 4K UHD-beeld en helder geluid. Geen detail gaat verloren.
Breed kleurengamma
Wide Color Gamut wat het standaardkleurengamma van 72% verhoogt tot 90% ~99%, voor levendiger en nog helderder kleuren. Het groenste groen, het blauwste blauw en het roodste rood, de uitgebreide kleurweergavecapaciteiten van een 4K Ultra HD-TV brengen wat we zien dichter dan ooit bij een digitale bioscoop.
Driezijdig Ambilight
Met Philips Ambilight krijgen films en games extra diepte. Uw muziek krijgt een eigen lichtshow. En het scherm voelt groter dan het is. De intelligente LED's aan de randen van de TV schijnen de kleuren op het scherm in realtime naar de muren en de rest van de kamer. U krijgt perfect afgestemde sfeerverlichting en dus een extra reden om van uw TV te houden.
P5 Perfect Picture Engine
De Philips P5 Perfect Picture Engine zorgt voor een beeld dat net zo fantastisch is als wat u graag kijkt. Details hebben meer diepte. Kleuren zijn levendig en huidtinten zien er natuurlijk uit. Contrast is zo helder dat u elk detail haast kun voelen. En bewegingen zijn zo vloeiend dat u de bal nooit uit het oog verliest, ongeacht hoe snel er wordt gespeeld.
IPS Nano Color
Van filmavonden tot de grote wedstrijd of gamen: IPS Nano Color-technologie zorgt voor levendige kleuren en een brede kijkhoek. Gelijkmatige deeltjes van nanometerformaat absorberen overtollig licht dat het scherm creëert. Rood blijft rood, groen gras ziet er groen uit en blauw is altijd blauw. Zelfs als u tot onder een hoek van 60 graden van de TV zit.
High Dynamic Range Premium
High Dynamic Range Premium is een nieuwe videostandaard. Home entertainment wordt opnieuw gedefinieerd door de vooruitgang op het gebied van contrast en kleur. Streel uw zintuigen met rijke, levendige scènes, zoals de regisseur het bedoelde. Het eindresultaat? Heldere beelden, beter contrast en nog rijkere kleuren, waardoor u meer details ziet dan ooit.
Triple Ring-technologie
De verbeterde Triple Ring-technologie van Philips biedt betere beweging van de luidsprekers in onze subwoofers. En meer beweging betekent meer power! Zo geniet u van een sterk, rijk basgeluid, zelfs in een slanke Philips-TV.
Google Assistant ingebouwd
Bedien uw Philips Android TV met uw stem. Wilt u gamen, Netflix kijken of content en apps zoeken in de Google Play Store? Vraag het uw televisie. U kunt ook alle met Google Assistant compatibele Smart Home-apparaten met uw stem bedienen, om op een filmavondje bijvoorbeeld de lampen te dimmen en de thermostaat in te stellen, zonder van de bank te komen.

Laatst bekende prijs: € 1299.00

Bekijk alle Philips 4K Ultra HD TV 65PUS8503 reviews