Philips 4K Ultra HD TV 75PUS8303 review

Philips 4K Ultra HD TV 75PUS8303 review

Gebruiker reviews Philips 4K Ultra HD TV 75PUS8303

Ultraslanke 4K UHD LED Android TV met driezijdig Ambilight
Ga op in elke scène met de Philips 75-inch NanoLED TV. Geniet van heldere, levensechte kleuren, scherp 4K UHD-beeld en Ambilight. Of u nu films streamt of gamet, met deze smart TV is het allemaal groot en magisch.
Driezijdig Ambilight
Met Philips Ambilight krijgen films en games extra diepte. Uw muziek krijgt een eigen lichtshow. En het scherm voelt groter dan het is. De intelligente LED's aan de randen van de TV schijnen de kleuren op het scherm in realtime naar de muren en de rest van de kamer. U krijgt perfect afgestemde sfeerverlichting en dus een extra reden om van uw TV te houden.
Google Assistant ingebouwd
Bedien uw Philips Android TV met uw stem. Wilt u gamen, Netflix kijken of content en apps zoeken in de Google Play Store? Vraag het uw televisie. U kunt ook alle met Google Assistant compatibele Smart Home-apparaten met uw stem bedienen, om op een filmavondje bijvoorbeeld de lampen te dimmen en de thermostaat in te stellen, zonder van de bank te komen.
TV-inhoud
Breid het gewone aanbod TV-programma's uit met Google Play Store en Philips App Gallery. Geniet eindeloos van films, TV, muziek, apps en games online. Nog meer voordelen.
High Dynamic Range Premium
High Dynamic Range Premium is een nieuwe videostandaard. Home entertainment wordt opnieuw gedefinieerd door de vooruitgang op het gebied van contrast en kleur. Streel uw zintuigen met rijke, levendige scènes, zoals de  regisseur het bedoelde. Het eindresultaat? Heldere beelden, beter contrast en nog rijkere kleuren, waardoor u meer details ziet dan ooit.
IPS Nano Color
Van filmavonden tot de grote wedstrijd of gamen: IPS Nano Color-technologie zorgt voor levendige kleuren en een brede kijkhoek. Gelijkmatige deeltjes van nanometerformaatabsorberen overtollig licht dat het scherm creëert. Rood blijft rood, groen gras ziet er groen uit en blauw is altijd blauw. Zelfs als u tot onder een hoek van 60 graden van de TV zit.
P5 Perfect Picture Engine
De Philips P5 Perfect Picture Engine zorgt voor een beeld dat net zo fantastisch is als wat u graag kijkt. Details hebben meer diepte. Kleuren zijn levendig en huidtinten zien ernatuurlijk uit. Contrast is zo helder dat u elk detail haast kun voelen. En bewegingen zijn zo vloeiend dat u de bal nooit uit het oog verliest, ongeacht hoe snel er wordt gespeeld.
Slank ontwerp
Haal de levensechte wereld naar uw huiskamer. Ervaar elk detail dankzij het grotere formaat van deze Philips-TV. Het ongelofelijk dunne scherm en de slanke pootjes bieden functionaliteit en een prachtige kijkervaring.
Triple Ring-technologie
De verbeterde Triple Ring-technologie van Philips biedt betere beweging van de luidsprekers in onze subwoofers. En meer beweging betekent meer power! Zo geniet u van een sterk, rijk basgeluid, zelfs in een slanke Philips-TV.
Breed kleurengamma
Breed kleurengamma wat het standaardkleurengamma van 72% verhoogt tot 90% ~99%, voor levendiger en nog helderder kleuren. Het groenste groen, het blauwste blauw en het roodste rood, de uitgebreide kleurweergavecapaciteiten van een 4K Ultra HD-TV brengen wat we zien in een digitale bioscoop dichterbij dan ooit.

Laatst bekende prijs: € 3299.00

Bekijk alle Philips 4K Ultra HD TV 75PUS8303 reviews