Philips LED TV 32PFS6402/12 Outlet review

Gebruiker reviews Philips LED TV 32PFS6402/12 Outlet

De Philips 32PFS6402/12, voor een nog persoonlijker kijkervaring
Wil je jouw favoriete series, films en games nog intenser beleven? Met de Philips 32PFS6402/12 geniet je eindeloos van de beste beeldkwaliteit!
Philips is één van de grootste namen op het gebied van televisie. In de Philips 6400-serie gaan innovatie en de nieuwste technologieën hand in hand samen met functionaliteit en design. Door de full HD-kwaliteit komen de beelden tot leven. Bovendien kun je eindeloos genieten van entertainment met functies zoals Android TV. Bovendien rust het ultraslanke beeldscherm van de Philips 32PFS6402/12 op een strak vormgegeven metalen standaard, waarmee niet alleen de beelden, maar ook het toestel zelf een lust voor het oog is. Ben je klaar voor een ultieme kijkervaring? Ga er dan maar eens goed voor zitten!
Ga helemaal op in de actie met Ambilight
Ambilight is een van de vele innovaties die Philips toepast in televisietoestellen. Doordat er vanuit de zijkanten van de 32PFS6402/12 een extra brede gloed op de muur straalt, wordt je scherm niet alleen breder, maar ga je tijdens games helemaal op in de actie. Doordat de kleuren letterlijk je kamer in komen, wordt je kijkervaring tijdens jouw favoriete series en films nog meeslepender! Om de sfeer in je woonkamer te vergroten, werkt Ambilight ook met muziek. De kleur past zich aan aan de kleur van je muur. Zo creëer je altijd de perfecte lounge sfeer in je kamer!
Maak je kijkervaring nog persoonlijker met Android!
Android staat niet alleen voor een snelle processor met een gebruiksvriendelijke interface, et is bovenal je toegangspoot tot eindeloos entertainment. Kies jouw favoriete apps en games met Google Play of kijk de nieuwste series op Netflix en de grappigste filmpjes op YouYube. De Google Play Store en de Philips App Gallery bieden je een enorme online collectie aan films, PV, apps, games en muziek. Wil je meer apps installeren en meer films en muziek opslaan? De 32PFS6402/12 is standaard uitgerust met een geheugen van 16 GB, maar dat kun je eenvoudig uitbreiden. Wil je genieten van de beste games? Met Cloud Gaming heb je toegang tot een grote online catalogus met de beste games voor alle leeftijden en moeilijkheidsniveaus.
De helderste LED-beelden met de scherpste details
Het 32 inch (80 cm) grote beeldscherm is uitgerust met Pixel Plus HD en Micro Dimming. Of je nu online of via je DVD-speler een film kijkt of jouw favoriete game speelt, wit wordt nog witter en zwart wordt nog zwarter. De Pixel Plus HD Engine en Micro Dimming optimaliseren de beeldkwaliteit en zorgen voor levendige beelden met heldere contrasten.
Uitgebreide connectiviteit voor andere apparatuur
Heb je meer apparatuur van Philips, zoals een DVD of Blu-ray-speler? Het toestel vindt alle aangesloten Philips-apparaten automatisch. Zo ben jein een handomdraai klaar met installeren!Een intensere kijkervaring, eindeloos veel entertainmentmogelijkheden en gemakkelijk te bedienen: met de veelzijdige Philips 32PFS6402/12 heb je de wereld binnen handbereik!

Laatst bekende prijs: € 395.00

Bekijk alle Philips LED TV 32PFS6402/12 Outlet reviews