Philips OLED TV 55POS9002/12 review

Philips OLED TV 55POS9002/12 review

Gebruiker reviews Philips OLED TV 55POS9002/12

Philips OLED TV 55POS9002/12: de ultieme kijkervaring
Ben je op zoek naar een optimale kijkervaring, diepe zwarttinten en heldere kleuren, dan is de Philips OLED TV 55POS9002/12 met 4K Ultra HD-resolutie de juiste keuze. De TV kreeg een Best Product EISA Award (2017-2018) en dat is niet zonder reden.
Eindeloze mogelijkheden met de Philips OLED TV 55POS9002/12
Wil je een echte smart-tv die eindeloos veel opties heeft, dan heb je met dit pareltje een droom die uitkomt. Een zeer uitgebreide app-galerij laat je toe om niet enkel tv-programma's te kijken, maar ook muziek te luisteren, films te kijken, series te spotten en games te spelen. Het geheugen van niet minder dan 16 GB zorgt er bovendien voor dat je voldoende ruimte hebt om nog meer apps te installeren en al je favoriete zaken op te slaan zodat je er later opnieuw van kunt genieten.
Philips OLED TV 55POS9002/12: een levensecht beeld
Om helemaal op te gaan in een film of serie is een levensecht beeld noodzakelijk. Het High Dynamic Range Perfect waarmee deze tv is uitgerust zorgt voor een subliem contrast en intense kleuren. Zo is elk detail perfect waarneembaar en levendig. Een totaal nieuwe ervaring waarbij je het gevoel krijgt deel uit te maken van de films die je kijkt. Zwart is ook echt zwart bij de Philips OLED. Wanneer de pixels uitgeschakeld zijn, is er geen sprake van een vage kleur of lichtschijnsel. Een achtergrondverlichting om het beeld te laten spreken, is dus totaal overbodig.
State of the art luidsprekers voor een uniek geluid
Behalve een scherp beeld, speelt ook de kwaliteit van het geluid een grote rol wanneer je een game speelt, film of serie kijkt of muziekvideo's. De DTS Premium-suite staat garant voor een hoogwaardige audiobeleving. De Surround Sound kent volle en diepe klanken, zelfs op het maximale volume. Bij dialogen lijkt het net of de acteurs naast je zitten en je rechtstreeks aanspreken. Wanneer je de 55POS9002/12 OLED TV in huis hebt, heb je een ware cinema ervaring in je eigen woonkamer.

Laatst bekende prijs: € 1999.00

Bekijk alle Philips OLED TV 55POS9002/12 reviews