Samsung 49 inch 4K Ultra HD TV UE49MU8000 review

Gebruiker reviews Samsung 49 inch 4K Ultra HD TV UE49MU8000

De Samsung UE49MU8000: 4K Ultra HD TV op z’n best
Als je zoekt naar een TV met de nieuwste innovatieve snufjes, optimale beeldkwaliteit en aantrekkelijke afmetingen, dan is de Samsung UE49MU8000 met zijn 49 inch beeldscherm een goede keuze. Deze TV heeft alles om jou op je wenken te bedienen met moderne technieken die bijdragen aan een digitale belevingswereld vol heldere kleuren en haarscherpe beelden.
Een intense kijkbelevenis
Met de Samsung UE49MU8000 kun je je favoriete films, series en televisieprogramma’s door de 4K resolutie nog intenser te beleven. Het dynamische bereik van HDR1000 en de Crystal Color techniek maken van deze TV een absolute topper. De magie van de hoge resolutie komt maximaal tot uiting op het 49 inch beeldscherm waarop je een levensechte kijkervaring ondergaat. Dit hypermoderne toestel is uitgerust met Ultra Black techniek die ervoor zorgt dat invallend zon- en lamplicht door het beeldscherm worden geabsorbeerd zodat jij altijd blijft genieten van beelden in bioscoopkwaliteit. En de One Connect Mini-Box biedt je de ideale mogelijkheid om via één kabel je soundbar, spelcomputer of mediabox aan te sluiten waarna je deze apparaten eenvoudig met de afstandbediening van de tv kunt bedienen. In deze snelle moderne tijd zijn er veel vernieuwende technische ontwikkelingen gaande op het gebied van beeld en geluid. Daarnaast zijn een fraai design en veel gebruikersgemak voor de meeste consumenten belangrijke voorwaarden bij de aanschaf van een TV. Een toestel als de Samsung UE49MU8000 zal je op zowel technisch als optisch gebied weten te verbazen door:
een aantrekkelijk 49 inch beeldscherm
super dynamisch bereik
intense 4K resolutie