Samsung 4K Ultra HD TV UE65MU6120 review

Gebruiker reviews Samsung 4K Ultra HD TV UE65MU6120

De Samsung UE65MU6120: een slimme televisie met uitstekende beeldkwaliteit
De Samsung UE65MU6120 maakt gebruik van de nieuwste technologieën. Zo ben je verzekerd van de beste beeldkwaliteit. Door het grote contrast en de duidelijke kleuren komen jouw favoriete films en programma’s tot leven. Je hebt ook toegang tot de beste apps.
De beste beeldkwaliteit
Dacht je dat Full HD TV al een gedetailleerd beeld gaf? De Samsung UE65MU6120 levert zelfs vier keer de resolutie die Full HD TV levert door gebruik te maken van UHD-resolutie. Dit levert een resolutie op van 3865 x 2160 pixels. Je brengt hierdoor al jouw favoriete tv-programma’s, series en films tot leven in jouw huiskamer. Op je scherm zijn de kleuren van extra duidelijke kwaliteit. Dit komt door het gebruik van PurColor. De meeste televisies focussen zich op de kleuren rood, blauw en groen. PurColor brengt echter de natuurlijke kleuren tot leven door de focus te leggen op de kleuren magenta, cyaan en geel. Dit zorgt uiteindelijk voor een betere kleurkwaliteit op jouw televisiescherm. Om nog meer details te tonen maakt deze televisie ook gebruik van HDR, oftewel High Dynamic Range. De contrasten tussen licht en donker zijn groter, waardoor de beelden realistischer lijken. Daarnaast zorgt HDR voor een betere kleurweergave. Het contrast wordt nog eens extra geoptimaliseerd door UHD dimming. Hierdoor worden kleuren, scherpte en lichten geoptimaliseerd. Al deze technologieën bij elkaar zorgen voor levensechte beelden.
Een slank model met smart TV
Deze Samsung UE65MU6120 heeft een 65 inch scherm. Het slanke model is gestroomlijnd, waardoor het niet teveel opvalt. Zo plaats je je televisie waar je maar wilt zonder dat het een groot effect heeft op je decor. Of je nu een moderne inrichting hebt of toch meer een landelijke stijl hebt: deze televisie past in elk interieur. Natuurlijk heeft deze televisie ook smart TV. Dit betekent dat je de televisie kunt aansluiten op Wi-Fi. Zo heb je toegang tot je favoriete apps, waaronder Netflix en YouTube. Je kunt ook eenvoudig programma’s terugkijken. Daarnaast blijf je op de hoogte van alles wat er op social media gebeurt. Je hebt namelijk ook toegang tot apps als Facebook en Twitter. Je favoriete muziek luister je via Spotify. Deze slimme televisie maakt het ook mogelijk om te Skypen via je televisie. Door de uitstekende beeldkwaliteit lijkt het net alsof je familie en vrienden zich in je huiskamer bevinden. Je smartphone kun je gebruiken als afstandsbediening. Met de speciale Smart View app bedien je eenvoudig de apps op je televisie. De apps worden op het scherm overzichtelijk weergegeven met miniatuurweergaven. Zo kies je eenvoudig je favoriete app.
Deze 65 inch televisie van Samsung zorgt voor de ultieme kijkbeleving. De haarscherpe, gedetailleerde beelden maken een film of serie kijken nog leuker. Deze slimme TV is ook nog eens multifunctioneel. Zo luister je op deze televisie je favoriete muziek, update je jouw volgers op social media en Skype je met je vrienden en familie.

Laatst bekende prijs: € 999.00

Bekijk alle Samsung 4K Ultra HD TV UE65MU6120 reviews