Samsung 4K Ultra HD TV UE65MU7050LXXN Outlet review

Gebruiker reviews Samsung 65 inch 4K Ultra HD TV UE65MU7050

Mis geen detail met de Samsung UE65MU7050
Een televisie die je het gevoel geeft in de bioscoop te zitten, dat is kenmerkend voor de Samsung UE65MU7050 met LED beeldscherm. Deze High Dynamic Range TV brengt alles op unieke wijze tot leven op jouw beeldscherm. Dat maakt televisiekijken een stuk aangenamer. Een unieke TV die past in vrijwel ieder interieur!
Een bioscoop helder beeld
De Samsung UE65MU7050 met een beelddiagonaal van 65 inch is een schitterende Smart TV en een aanwinst voor elk interieur. Dankzij HDR1000/Extreme mis je geen enkel belangrijk detail op je beeldscherm en wordt televisie- of filmkijken veel leuker. Het heldere bioscoopbeeld geeft jou een fantastische bioscoopervaring. Op zoek naar een unieke televisie voor in de woon- of slaapkamer? Met deze Smart TV haal je een prachtige televisie in huis waar je jarenlang plezier aan beleeft.
Briljante kleurweergave
Deze Smart TV van Samsung wordt onder meer geroemd vanwege zijn briljante kleurweergave. Vanwege Dynamic Crystal Color geniet je van briljante weergave van alle mogelijke kleuren. Precision Black draagt bij aan een dieper zwart en helderder wit. Grote scherpte en contrast ontstaat door Local Dimming. Peak Illuminator zorgt ervoor dat lichte gedeelten in donkere scènes nog helderder worden. Dit is wel zo prettig als je je favoriete serie aan het bekijken bent, nietwaar?
Specificaties van deze Samsung Smart TV
Ben je benieuwd naar de unieke kenmerken van deze televisie? Wij zetten de belangrijkste specificaties graag voor je op een rij:
De resolutie bedraagt 3840 x 2160 pixels
De Samsung UE65MU7050 heeft ingebouwde speakers met een maximaal vermogen van 40 Watt
HDR1000/Extreme zorgt voor een fantastische bioscoopervaring
Kleuren komen optimaal tot leven dankzij Dynamic Crystal Color
Je aankoop wordt altijd geleverd inclusief afstandsbediening met batterijen, een handleiding en de benodigde kabels
Unieke kijkbeleving
Zeg 'ja' tegen deze Smart TV waar je helemaal in opgaat. Niets leidt af van het beeld dankzij een randloos design. Het 360° Design ontwerpt zorgt voor een fantastische kijkbeleving. Over losse kabels hoef je je geen zorgen te maken. Dankzij Clean Cable Solution worden alle kabels netjes opgeborgen via de achterkant van je televisie. Bovendien is het mogelijk om ieder apparaat aan te sluiten op One Connect en is de televisie dankzij Smart View eenvoudig te bedienen met je smartphone. De Samsung UE65MU7050 heeft alles in huis voor de beste kijkervaring. Dankzij de allernieuwste technieken geniet je optimaal van je favoriete televisieprogramma's, films en series.

Laatst bekende prijs: € 2299.00

Bekijk alle Samsung 65 inch 4K Ultra HD TV UE65MU7050 reviews