Samsung 4K Ultra HD TV UE65NU8500 review

Gebruiker reviews Samsung 4K Ultra HD TV UE65NU8500

HDR Elite: vind de verborgen details Met een Samsung Premium UHD TV haal je meer uit je content en mis je geen detail. HDR Elite zorgt voor een groot aantal helderheidsniveaus, zodat je zelfs de donkerste en lichtste scènes duidelijk kunt zien. HDR 10+ Met HDR 10+ zie je alle content zoals de makers het bedoeld hebben. Het is de meest geavanceerde HDR-technologie die er bestaat en optimaliseert elke scène voor een indrukwekkende HDR-ervaring. Ultra Slim Array Details komen tot leven met diepe contrastniveaus. Ultra Slim Array regelt de achtergrondverlichting, waardoor donkere scènes donkerder, en lichtere scènes lichter worden. Dynamic Crystal Color Ontdek zelf hoe dynamische, kristalheldere kleuren beelden tot leven brengen. Als je eenmaal dit uitgebreide kleurenspectrum hebt gezien, wil je nooit meer iets anders. Game Mode: laat zien wat je kunt Of je nu een dynamische action-game of gewoon een leuk en simpel spelletje speelt, met Game Mode heb je altijd de beste gaming-ervaring. Supreme UHD Dimming Met Supreme UHD Dimming weet je zeker dat elke scène perfect wordt weergegeven, dankzij kleine en nauwkeurige kleuraanpassingen, en scherpte- en contrastregeling in nóg kleinere delen van het scherm. Echte 4K UHD-resolutie Met 4K UHD TV geniet je van scherpe, heldere beelden. 4K UHD TV heeft vier keer meer pixels dan Full HD TV. Nu zie je zelfs de kleinste details in iedere scène. Auto Depth Enhancer Ontdek een nieuwe manier van kijken. Auto Depth Enhancer past meerlaagse contrastniveaus aan voor nóg levendigere beelden. Grenzeloos design Ben jij klaar voor een Premium UHD TV? Het slanke ontwerp is aan drie kanten randloos en geeft je een totaal nieuwe kijkervaring. Clean Cable Solution Met deze drie simpele stappen kijk je TV zonder dat je afgeleid wordt door vervelende kabels. Stap 1. Sluit de kabels aan. Stap 2. Druk de kabels in de geïntegreerde kabelgoten aan de achterkant. Stap 3. Gebruik de TV-standaard om je kabels netjes te verbergen. Geen zichtbare kabels. Voor een opgeruimde kijkervaring. 360-design: dat is pas minimalisme Het minimalistische ontwerp ziet er schitterend uit, vanuit welke hoek je ook kijkt. Het slanke ontwerp geeft je interieur een elegante en verfijnde uitstraling. Elegant gebogen ontwerp Het schitterende, gebogen scherm heeft een elegant design dat elke scène een extra dimensie geeft. Dit oogverblindende ontwerp is geïnspireerd op de natuur. Een intelligente manier om Smart TV te kijken. Entertainment, maar dan sneller, simpeler en slimmer. Een persoonlijke assistent die je overal mee helpt, een handige afstandsbediening en een simpele hub om al je apparaten mee te bedienen. Minder zoeken, meer kijken. TV kijken is nog nooit zo eenvoudig geweest. Eén afstandsbediening Bedien alle aangesloten apparaten heel eenvoudig met slechts één afstandsbediening. Hij heeft zelfs een auto-detectiefunctie, zodat alle aangesloten apparaten automatisch worden verbonden en een naam krijgen. Gemakkelijk te vinden, gemakkelijk te gebruiken. Slechts één afstandsbediening. SmartThings Verbind je slimme apparaten. Met SmartThings verbind je jouw TV met de slimme apparaten in je huis, van je koelkast tot je smartphone, voor naadloze interactie. SmartThings-app: één app voor alles Met de SmartThings-app beschik je over functies als een afstandsbediening en een dashboard. Content synchroniseren en delen Haal het maximale uit de Samsung Cloud. Verbind je slimme Samsung-apparaten zonder problemen om foto's te synchroniseren. Nu kun je alle foto's van je telefoon delen en bekijken op de TV of het scherm van je koelkast. On screen notification Zo weet je wat er gebeurt zonder ervoor van je TV weg te gaan. Ontvang pop-upberichten op je TV, met statusupdates voor al je IoT-apparaten, agendaherinneringen en berichten als je favoriete conte

Laatst bekende prijs: € 1649.00

Bekijk alle Samsung 4K Ultra HD TV UE65NU8500 reviews