Samsung 55 inch 4K Ultra HD TV UE55KU6100 review

Gebruiker reviews Samsung 55 inch 4K Ultra HD TV UE55KU6100

Echte bioscoopkwaliteit in je eigen huis met de Samsung Ultra HD TV UE55KU610Met de Samsung 55 inch 4K Ultra HD TV UE55KU6100 heeft Samsung een indrukwekkende televisie aan haar assortiment toegevoegd. Maak je klaar om met deze televisie de echte bioscoopkwaliteit in je huis te halen.Prachtig beeld en toegang tot al je contentMet de Samsung 55 inch 4K Ultra HD TV UE55KU6100 haal je een televisie in huis die op meerdere vlakken opvallend te noemen is. Niet alleen heeft Samsung deze 4K televisie voorzien van een haarscherp beeldscherm met heldere kleuren, het is ook een scherm dat connectiviteit hoog in het vaandel heeft staan. Je kunt hier namelijk eenvoudig en razendsnel al je content op afspelen.Details over het hele schermEr zijn HD-televisies waar de detaillering van de beelden in de helderder gedeelten nog wel eens te wensen overlaat. Dat is niet het geval bij deze televisie van Samsung. Dankzij de HDR Pro technologie zijn zelfs de lichtste stukken van het scherm voorzien van de kleinste details. Het Curved-scherm van deze televisie zorgt er daarnaast nog eens voor dat je middenin de actie komt te zitten!Kijken wat je wilt, wanneer je wiltMet de Samsung Smart Hub heb je direct toegang tot al je series en films. Je kunt deze delen vanaf je smartphone of computer, maar je kunt ook gebruik maken van het ruime aanbod aan apps. Heb jij zin om vanavond een lekkere film te kijken, of de nieuwste aflevering van die spannende serie? Geen probleem! Je kunt de Samsung 55 inch 4K Ultra HD TV UE55KU6100 eigenlijk wel een multimedia center noemen. Je hebt niet alleen toegang tot de Smart Hub, maar dankzij een ruim aantal HDMI-aansluitingen kun je ook een groot aantal apparaten op je televisie aansluiten. Jij hoeft je met deze televisie geen avond meer te vervelen!

Laatst bekende prijs: € 899.00

Bekijk alle Samsung 55 inch 4K Ultra HD TV UE55KU6100 reviews