Samsung LED TV UE32M5600AWXXN Outlet review

Gebruiker reviews Samsung LED TV UE32M5600AWXXN Outlet

De Samsung UE32M5600: Full HD voor gedetailleerd en haarscherp beeld
Als je kritisch bent op beeld en geluid, dan heeft de Samsung UE32M5600 LED smart TV je veel te bieden. Dit hypermoderne televisietoestel zit boordevol techniek die je verzekert van een ultieme entertainmentbeleving. De beeldschermdiagonaal van 32 inch komt goed tot zijn recht in je huiskamer. Deze TV verschaft je direct toegang tot je favoriete series, films en informatieve- of amusementsprogramma’s.
Een allround digitale belevenis
De Samsung UE32M5600 zorgt voor een allround digitale belevenis. Je kunt dit uitgekiende toestel koppelen aan je favoriete media en entertainment. Muziek afspelen, spellen spelen, video’s zien en je eigen foto’s bekijken, is met deze TV eenvoudig. En dat allemaal met één functionele afstandsbediening. Technieken als Micro Dimming Pro en PurColor zorgen voor een intensere visuele beleving door exactere kleuren, verbeterde doortekening van donkere gedeelten en exacte details. En dan is er ook nog de smart hub waarmee je alle content overzichtelijk op één scherm kunt doorlopen. Als je kiest voor de Samsung UE32M5600, heb je een supermodern toestel in handen dat uitblinkt in beeldkwaliteit en bedieningsgemak. Dankzij de One Remote Control afstandsbediening kun je gemakkelijk schakelen tussen Netflix, je wekelijkse tv serie en diverse nieuwszenders. Er is geen detail dat je nog ontgaat door de vlijmscherpe beeldweergave. Je games en Blu-ray films kun je hierdoor in een ongeëvenaarde kwaliteit spelen en bekijken. Maak kennis met de eindeloze techniek van een topfabrikant en geniet dubbel door bijvoorbeeld:
Aantrekkelijke afmetingen
Optimale full HD beeldweergave
Dimming Pro en PurColor voor verbeterde visuele beleving
Handzaam bedieningsgemak met één afstandsbediening
Snelle toegang tot games, apps en divers online entertainment
Direct vanaf een computer of tablet streamen van muziek en films
Modern design
De Samsung UE32M5600 is door zijn aantrekkelijke formaat, zijn sublieme vormgeving en de ultieme technische specificaties een waardevolle aanschaf wanneer je een liefhebber van allround digitaal entertainment bent.

Laatst bekende prijs: € 429.00

Bekijk alle Samsung LED TV UE32M5600AWXXN Outlet reviews